Drodzy wystawcy!

Poniżej znajdziecie wszystkie niezbędne informacje dotyczące Waszego udziału w wydarzeniu. Prosimy – przeczytajcie je uważnie! – to usprawni nam organizację, a Wam odpowie na większość pytań, które możecie mieć.

Znajdziecie tu m.in. informacje o wymaganych dokumentach, terminach ich dostarczania oraz informacje techniczne związane z montażem i demontażem stoisk. SAME WAŻNE RZECZY 🙂 

NUMERY KONTAKTOWE

Grzegorz Stachurski – 794 647 458 – przyłącza prądu i wody, sprawy techniczne

Marysia Pawlik – 698 103 822 – sprawy dot. ustaleń mających miejsce przed Targami

Zuza Skrok – 501 076 796 – Chmieliki (wolontariusze), sprawy porządkowe

KARETKA – 691 111 933

GODZINY OTWARCIA HALI

DLA WYSTAWCÓW

  • Piątek 7:00 – 02:00 (sobota)
  • Sobota 11:00 – 05:00 (niedziela)

DLA GOŚCI

  • Piątek 15:00 – 01:00 (sobota)
  • Sobota 12:00 – 01:00 (niedziela)
    (sprzedaż alkoholu do godziny 0:00)

WJAZD I PARKING

Wjazd na teren MTP oficjalnie możliwy jest dopiero od piątku od godziny 7. Wcześniejszy wjazd lub zostawienie samochodu wymaga indywidualnych negocjacji z ochroną na bramie, w których nie uczestniczymy 🙂 

Aby wjechać na teren Targów, konieczne jest wydrukowanie wjazdówki, którą otrzymaliście od nas wraz z Umową (wjazdówki są numerowane), uzupełnienie danych kontaktowych i wetknięcie kartki za szybą samochodu. Wjazdówka musi znajdować się tam przez cały czas, w którym samochód znajduje się na terenie MTP. 

Samochody bez karty wjazdowej z nazwą stoiska i działającym numerem telefonu mogą zostać odholowane na koszt właściciela.

Podczas Hempathy Expo możecie zostawić samochód na parkingu, w miejscu wskazanym przez parkingowego. Samochód możecie zostawić na parkingu MTP do niedzieli.

MONTAŻ

Piątek, 15 listopada, 7:00 – 14:00

  • do 10:30 – możliwy wjazd na halę samochodem w celu rozładunku
  • do 13:00 – zakończenie zwożenia towaru oraz prac konstrukcyjnych (Po tej godzinie zaczynamy rozstawiać ławki dookoła stoisk. Oczywiście możecie dalej rozstawiać się wewnątrz stoiska.)
  • od 14:00 – przejścia między stoiskami muszą być uprzątnięte i puste
  • 15:00 – rozpoczęcie Targów

     

UWAGA! – W trakcie montażu i demontażu drzwi hali są otwarte i muszą takie pozostać aż do czasu, aż wszyscy wystawcy będą mieli możliwość rozstawienia stoiska. Oznacza to, że w przypadku złej pogody, na hali może być zimno, dlatego prosimy o zabranie ciepłej odzieży.

DEMONTAŻ

Niedziela, 17 listopada, od 01.00, najpóźniej do 5:00 (w niedzielę)

  • Do godziny 5:00 Wystawcy są zobowiązani zakończyć demontaż i usunąć wszystkie elementy stoisk oraz śmieci.
  • Każda kolejna godzina demontażu jest płatna osobno przez każdego Wystawcę pozostającego na hali:
    • 500 zł netto za godzinę od 05.00 do 05.59 
    • 1500 zł netto za godzinę od 06.00 do 06.59 
    • 3000 zł netto za każdą godzinę od 7.00 

 

UWAGA! – Po zakończeniu Targów Wystawcy są zobowiązani usunąć wszystkie elementy stoisk oraz śmieci – stanowisko należy oddać w takim stanie w jakim zostało przyjęte!

DEMONTAŻ

Każdy wystawca może odebrać 6 opasek dla obsługi stoiska przy odbiorze pakietu powitalnego w biurze Targów, po przyjeździe na MTP. Jeśli potrzebujecie więcej opasek dla obsługi możecie zgłosić to w biurze Targów. 

Wystawcy obowiązkowo, przez całe Targi muszą mieć założoną na ręce opaskę. Osoby bez opasek mogą zostać wyproszone z hali przez ochronę. 

UWAGA! – Opaski w kolorze czerwonym oznaczają osoby niepełnoletnie. Prosimy zwracać na nie uwagę!

WÓZEK WIDŁOWY

Wózek widłowy z operatorem jest do dyspozycji przez cały okres montażu oraz do 5.00 w niedzielę.

Zapotrzebowanie na pomoc wózka należy zgłaszać na miejscu u operatora lub w biurze Targów – zostanie ono zrealizowane tak szybko jak to będzie możliwe.

O dostępności decyduje kolejność zgłoszeń.

OŚWIADCZENIE O STATYCZNOŚCI STOISKA

Zgodnie z przepisami technicznymi MTP każdy Wystawca jest zobowiązany:

  • przedstawić projekt zabudowy stoiska
  • złożyć pisemne oświadczenie o statyczności (stabilności) konstrukcji stoiska o wysokości do 3,5m / obliczenia statyczne dla stoisk powyżej 3,5m.

 

W związku z tym prosimy, aby do 6.11.2024 każdy Wystawca przesłał na adres: radoslaw.gleba@grupamtp.pl oraz biuro@targipiwne.pl

  • skan/rzut stoiska  (może być odręczny rysunek, wystarczy najprostszy rzut z góry i z przodu z zaznaczeniem wymiarów: wysokość, szerokość, głębokość)
  • wypełnione i podpisane oświadczenie o statyce stoisk

 

Dla przypomnienia, numery techniczne stoisk zawarte są w umowach i tą numeracją należy się posługiwać.

Jeśli macie stoisko o wysokości do 3,5 m – zaznaczacie pierwszy krzyżyk w oświadczeniu.

Jeśli macie stoisko wyższe niż 3,5 m lub w razie innych wątpliwości, prosimy o kontakt: biuro@targipiwne.pl

OŚWIADCZENIE O LEGALNOŚCI DYSTRYBUOWANYCH PRODUKTÓW

W związku z wymogiem nałożonym na nas przez najemcę terenu, wszyscy wystawcy zobowiązani są podpisać oświadczenie o legalności dystrybuowanych na stoisku produktów. Oświadczenie zostało dołączone do Umowy, jako załącznik nr 3. 

DODATKOWA REKLAMA

Podczas Hempathy Expo możesz zareklamować się na wiele różnych sposobów – skontaktuj się żeby poznać szczegóły – maria@targowo.com

Rozstawianie rollupów poza stoiskiem, rozkładanie ulotek na stołach itd. to odpłatne formy promocji, które mogą być realizowane wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu z organizatorem. Nieuzgodnione formy promocji będziemy likwidować na koszt właściciela. 

PROMOCJA EVENTU I WEJŚCIÓWKI KONKURSOWE

Wysoka frekwencja na wydarzeniu jest naszym wspólnym celem. Dokładamy dużych starań, by wieści o imprezie rozchodziły się szeroko, a reklama trafiała do licznego grona odbiorców. Jednak liczymy również na Waszą pomoc. Pamiętajcie, by poinformować swoich obserwatorów oraz subskrybentów o tym, że się do nas wybieracie! 

Jeśli chcecie zorganizować dla nich konkurs, chętnie przekażemy po 4 bilety 2-dniowe jako nagrody. Wystarczy, że prześlecie do nas na maila maria@targowo.com link do opublikowanego posta konkursowego, a my w odpowiedzi prześlemy wam 4 kody rabatowe na zakup biletów (-100%). Temat konkursu zależy od Was, prosimy jednak otagować w treści @Poznańskie Targi Piwne i @Hempathy Expo oraz podać datę wydarzenia. 

PRZESYŁKI KURIERSKIE PO TARGACH

a pozostawienie palety do odbioru naliczana jest opłata:

    • 150 zł brutto/paleta za przechowanie do poniedziałku (płatne z góry)
    • 50 zł brutto/paleta za każdy następny dzień (doliczane do faktury)

 

Paleta musi być odpowiednio ostreczowana i zaadresowana. Podczas odbioru palety zostanie ona sfotografowana, a następnie obie strony podpiszą formularz zdawczo-odbiorczy.

Przesyłki pozostawione na hali bez podpisania protokołu odbioru zostaną potraktowane jako porzucone i zutylizowane na koszt właściciela. 

UWAGA, ADRES ODBIORU JEST INNY NIŻ ADRES DO WYSYŁKI!:

Poznańskie Targi Piwne

Pasieka 3/5

61-664 Poznań

Os. do kontaktu – Grzegorz Stachurski – tel. 794 647 458 (kurier powinien zadzwonić przynajmniej godzinę wcześniej)

SERWIS SPRZĄTAJĄCY I TOALETY

Coś się rozlało, stłukło lub zrobił się gdzieś bałagan? Dajcie o tym znać naszym Chmielikom lub osobom sprzątającym halę. Jeśli akurat nie będziecie mogli nikogo znaleźć, zgłoście problem w biurze.

Toalety ogólnodostępne znajdują się w pawilonie 3, w przejściu między kasami a pawilonem znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, z której również można korzystać, a na zewnątrz znajdziecie również toalety ToiToi. Jeśli zależy Wam na szybkiej wizycie bez stania w kolejce pytajcie w naszym biurze o klucz do prywatnego ToiToi’a dla obsługi Targów.